Ingenting är som det var förut!

Ingenting är som det ska längre. Allting har förändrats.

Det känns som att jag tappat dom som betyder mest för mig. Malin, Emilia och Johanna.
Ända sen jag flyttade till g-hood så har vi glidit isär. vilket jag hatar.
Hur fan ska det bli när jag bor ute i den riktiga buschen? Fan jag hatar detta! =/
Tänk er hur det skulle se ut om jag bodde tvärs över halva Sverige?
Det kanske blir så till nästa höst då jag ska söka universitet söder ut.

Nää fan alltså! Jag vill inte tappa er tjejer, för ni betyder mest för mig. Jag hoppas ni vet det! <3


Imorgon blir det besök på komvux, då jag har bestämt mig för att börja plugga igen.
Nu blir det andra avnenyn sen sova

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0