Im Alive

Jo, jag lever faktiskt konstigt nog.

Har fortfarande en släng av migrän haft det hela dagen och trots mitt ätande av alvedon har den inte försvunnit.
När jag kom hem från kursen käkade jag lunch och tog det lungt, la mig i sängen för att glo andra avenyn då min söta syster dotter Jasmine kom på besök, så då kröp hon ner med mig och kollade på film. Men jag somnade. (A)
Så hon fick kolla ensam, men det gjorde inget för hon förstod att jag va trött.

Blev väckt av syster mickis, käkade mat en pannkaka fast jag bruka äta minst 2. Men kunde inte äta.

Nu håller jag just på att tvätta lite med grannen, tvättar mina nya duntäcken och kuddar som jag köpt och samt lite handdukar som ja köpte till lägenheten. Syrran hämtar nycklarna nästa fredag den 25, så vi flyttar på lördagen/söndagen.

Sedan blir det en dusch samt lite andra avenyn innan jag ska sova.

Later

Kommentarer
Postat av: MAEE

du gillar vart jah bloggar va ;) ?

2009-09-18 @ 00:01:45
URL: http://chillnanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0