Friday im in love

Jag måste verkligen hålla med min vän Pia.
dagarna bara rusar förbi en.
HELT SJUKT!

Kändes som det var måndag igår. Herregud säger jag bara.

Imorgon lördag är det Flytt dags med stort F
Då lämnar jag g-hood och flyttar ut till den riktiga Hooden, Nämligen kvissleby.
Där jag kommer bo tillsvidare iaf. Med min kära stora syster.
Så morgon dagen är fullspeckad likaså söndag.

Igår satt jag och funderade på om jag skulle börja plugga upp några ämen då jag inte hade så bra betyg.
Jag mena, det finns ina jobb här uppe och vem fan vill jobba gratis med praktik?
Ja inte madelene iaf.. Så jag hoppas iaf jag får börja så fort som möjligt. Men om jag får börja efter jul så gör det ingenting heller. :) Jag känner mig faktiskt motiverad till att sätta mig vid skolbänken igen.

Men jaaa, det fixar sig iaf ^^

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0