Fredags myyys

Idag på kursen fick vi skriva meritförteckningar och personligt brev. :)
"Ledarna" tyckte vi va duktiga som var klara redan idag. När resterande grupp varit mer slapp med o skriva.^^

Efter kursen åkte jag hem, tog det lugnt betalade räkningar packade väskan och drog iväg till nacksta.
Sitter just nu hos monica och tobias, vi har beställt mat :)

Och ikväll blir det bara en massa mys först idol sen en film.
Och jag ska sova med min gofis Gizmo :D

Jag hoppas ni andra får en lika trevlig kväll som jag kommer ha.
På återseende.


Puss


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag ska också se på idol! ^^

Vi kanske kan se på idol tillsammans nån gång? :D

Ha fredagsmys och garva arslet av oss, hahaha

2009-09-18 @ 19:43:17
URL: http://pialouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0