Drygt 2 veckor kvar.

Jag har frågat min goda vän Pia om hon ville göra en design till mig. :)
Förhöppningsvis när hon har tid över kanske hon har tid att pilla ihop en. ^^

Hon är fantastiskt duktig på design :)
Önskade man hade hennes skills^^

Jag ska försöka uppdatera minst 1 inlägg varje dag.

Förövrigt har jag köpt en katt. han heter Gizmo och är hur go som helst.
Han bor förtillfället hos min syster och hennes sambo tills vidare.
För om drygt 2 veckor flyttar jag med min syster till en lägenhet.
Ska bli skönt att äntligen få stå på egna ben.
Man kan ju inte bo med päronen för evigt precis ;)

Detta är något jag velat göra länge, och nu händer det.
Det får funka tills jag har skaffat jobb med en ordentlig inkomst så jag kan skaffa en egen lya.
Jag tror inte min syster vill dela boende med mig hur länge som helst. ^^

Aja, Pussis


Kommentarer
Postat av: Pia

Klart jag ska hjälpa! :)

Ska fundera ut hur jag ska göra och börja så fort jag får tid! =)



Din kissemisse är übersöt, asfin! :) <3

Lägg upp bild på sötisen!

Nice med "egen" lägenhet också! Woho ^^

2009-09-13 @ 17:27:32
URL: http://pialouize.blogg.se/
Postat av: sabina

han ska heta lucifer! jag kommer tjata ihjäl dig !! ;) <3

2009-09-13 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0