JAG TALAR UT!

Nu har jag verkligen tröttnat på dig och din bitchhet. när i helvete ska du växa upp och bete dig som en 19 åring och som syster och inte bete dig som en 15 åring och fjorsk?

Du fattar inte alls hur det känns för mig! vad är ditt problem`?
Du har varit såhär konstig ända sen din jävla pojkvän åkt hem
det spelar fan ingen roll vad jag säger och gör.
du får mig verkligen o vilja flytta hemifrån, men du längtar nog mer än vad jag gör tills jag dragit härifrån!
Jag blir bara så jävla less!

Ta och ge dig nu bete dig som en människa för fan!

Från och med nu tänker jag skriva allt i min blogg precis hur jag känner och så tänker fan inte stänga någonting inom mig längre! jag talar ut för jag har fått nog av detta!



Kommentarer
Postat av: Pia

Det är så starkt Madde!

Så härligt, vilken power!

Du kommer att övervinna allt <3

2009-09-25 @ 00:03:56
URL: http://pialouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0