Day 1 complete

Första dagen med kursen är över.
Och det gick hur bra som helst faktiskt.
Vi gjorde inte så mkt alls. Fick typ information och sen fick vi presentera oss.
Vi fick rita varsinn teckning som skulle bestå av:


  • Ett porträtt av oss själva
  • Familj/Vänner
    Fritid
  • Drömjobb
  • Positiva samt negativa saker med oss själva.


    Jag har världens bästa schema med dessutom.
    Dom första 2 veckorna slutar jag 12,
    Tredje veckan ska vi ut och göra studiebesök.

    Var även på möte hos Arbetsförmedlingen.
    Fick lite info där med om UGA ( ungdomsgarantin )

    Nu snart ska jag med bussen igen. Ska hjälpa min syster välja ut glasögon,
    Då hennes killes hund ätit upp hennes.
    Sen ska jag hem till henne, bleka hennes hår och mysa med min Gizmo <3
    Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0