Andra avenyn

Hej allihopa. Sorry för mitt dåliga bloggande. Har inte glömt bort er. Men har bara inte haft något att skriva.

Tidig morgon som vanligt då jag går denna kurs.
Skulle kunna döda för en sov morgon men det blir till helgen.

Livet rullar på som det ska, tror jag :P
Har väl mått sådär idag då jag suttit och beklagat mig lite på kursen. Men jag hade tillåtelse till det.
Lite ångest har jag med haft idag. Men jag försöker så gott jag kan att bearbeta den. :)
Var även på möte på arbetsförmedlingen idag om UGA ( ungdomsgarantin ) Ska leta egen praktik efter kursen och om jag inte fått någon ska jag vända mig till UGA igen där dom börjar "jobba" med mig.

Hmmmm. blir nog att göra sig redo för sängen o glo massa andra avenyn.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0