2 days left

Grattis till bloggerskan Stina lee som har fått sin efterlängtade dotter :)
Stort grattis och en massa lycka till!
Du kommer bli en bra mamma :)

Hmm, ja för övrigt har det inte hänt så mkt.
Har packat inför lördagens flytt.
Lite pirrigt är det att lämna mamma och pappa men det är ändå dax för mig att stå på mina egna ben.

Ska bli roligt faktiskt, kommer ju inte bo ensam precis.
Men det kommer bli svårt att lämna mina föräldrar.
Nog för att jag fortfarande bor i sundsvall, bara en bit ifrån dom.
Men det kommer bli bra, bara man kommer på plats.
Men helgen kommer blu fullspeckad med flytt och virse värsa annat.

Sen har jag hittat en ny favorit låt. svensk är den ska länka den. :)
Ikväll blir det en massa myyys och andra avenyn.

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0