Thats A Keeper

Jo, har glömt att skriva lite här dom senaste dagarna. Men jag kan ju berätta nu vad som hänt och gjorts.

Kursen är nu slut, sista dagen va igår. :( Trpkigt som bara den med tanke på att vi va en sån härlig grupp.
Har fixat praktik plats nu iaf tack vare Marianne så hon ska han en stjärna i himlen. Tack så mycket för hjälpen.
Förövrigt har vi varit och plockat i ordning i lägenheten då jag och syrran flyttar dit imorgon med våra kissebäsar.

Börjar praktiken på måndag, ica kvantum kvissleby, here i come.
Ska blir roligt att få något att göra. och eftersom jag har erfarenheter av arbetet så vet jag ju vad jag gör och håller på med ;) Ska bara se till att visa vart jag står och försöka fixa jobb där. :)

Ett stort plus är ju att chefen verka vara hur charmig som helst :) Han ser dock jävligt bra ut ;) HAHA!

Nog om det. Nu är det ju helg. Så idag har vi varit och plockat lite mer i lägenheten. Nu sitter jag och dricker lite vin.
Sen ska jag och syrran bara myysa på :)

Jag hoppas mi har en lika trevlig kväll som jag kommer ha.

Btw, både emilia o malin har en bra låt på deras bloggar så jag kan tipsa om den jag med

Jojo - Keep on forgetting to forget about you.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0