Sjukis

Jag har nu mailat min handläggare på arbetsförmedlingen om min praktikplats jag inte trivs på direkt.
Hoppas vi kan komma på något annat för min del istället. Jag mena, vill ni vara på en praktik plats där ni inte trivs?
Det vill inte jag iaf, jag får ångest över att bara tänka tanken på att behöva gå dit. =/

Jag va fett motiverad till att börja där men nä det går bara inte. :(

Förövrigt hade vi middag här igår med linn igge fabian o monicas vän :)
det va väldigt trevligt må jag säga. vi käkade ris med nuggets o currysås samt grönsaker.
Sen gick ja hem till Linn och dom, vi bakade kladdkaka och hade det allmänt trevligt.

Idag va jag hos mamma, monica drog till hennes pucko till pojkvän/ex jag vet inte vad dom är :S
Känner mig inte kry alls just nu. mitt huvve explodera snart. jag har ingen röst heller. min kropp väger hur mkt som helst känns det som och snoret rinner.
Förhoppningsvis bryter viruset ut nu!!!!

nu ska ja se lite tv sen sova

PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0