rosslar och skramlar

Sitter här i min sköna fotölj, med täcke om mig. lapen på benen och en katt i famnen.
Jag sitter även här och lyssnar på mina lungor som det rosslar och skramlar i.
Dom säger att jag har massa slem i dom. Men när jag väl vackert hostar trots smärtan i halsen kommer det fan inte upp något! Har jag någon medicin mot detta? Nej, jag har ju inte det. Kanske blir så att jag får söka upp läkare mot detta. Inte nog med det har jag blåssor fulla tungan med! HEJJA hur fan ska detta sluta? =//
Tänk om jag fått svin influensan? ;o jag brukar inte vara nojjig över det. Men vad fan är detta?

Igår trodde jag huvvet skulle explodera. Tappade rösten smått och nu har jag ingen alls. :S
Kroppen kändes att väga flera ton. men inte idag. Mitt huvud vill fortfarande explodera.

Näsan börja bli ganska tepp den med. :) GUD VAD JAG ÄLSKAR DETTA! *NOT*
Stockholm på onsdag? Nej tror inte det. :( Och jag som hade sett fram emot det. jävla helvete!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0