Rosa bandet galan

Sitter och tittar på rosa bandet glalan med min lillasyster.
Jag tycker det är så hemskt dom som förlorat någon som dom håller kär i cancer.
Började fan gråta när dom visade inslaget om en man som först förlora sin fru i bröstcancer och sedan sin dotter.
En jävla sjukdom vid namn cancer kan orsaka så mkt sorg i folks hjärtan.
Det gör ont i mig. Det är inte bara bröstcancern, utan alla typer av cancer.
Hur kom den här sjukdomen till? hur uppstod den?

Man är generös och skänker massa pengar, vilket jag tycker är väldigt bra och fint av varje människa och föreningar, firmor, osv.

Jag vet hur det känns att förlora någon i cancer. Det är hemskt. Jag finner inga ord längre.

Aja, ska kolla klart nu, laters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0