Nolby Bo

Igår flyttade vi ut till lägenheten jag och syrran samt katterna :)
Det känns lite konstigt, men samtidigt underbart att jag äntligen står på egna ben.
Vi gjorde inte så mycket igår när vi kom hit, vi bäddade sängarna linn och igge samt deras son fabian kom på en fika. Sen gick dom hem, jag och syrran tog oss en varsinn dusch och sen glodde vi på tv.
Men jag gick o sov vid 10 då ja skulle upp tidigt idag.

anledningen till att jag klev upp tidigt va för jag började praktiken idag.
på ica kvantum kvissleby. Det va väl sådär. Inte så många unga som jobbar där
Så det är svårt att "smälta" in. Men det är ju bara första dagen. Vi får se hur det går imorgon och framöver.
Jag hoppas min förkylning inte bryter ut ännu så jag kan jobba lite mera.
Eller ja kanske lika bra att den bryter ut nu då jag ska åka till stockholm nästa vecka.

Har ätit middag, ris med kyckling nuggets och curry sås. samt grönsakisar :)
Min kropp har en jävla smärta. Jag borde vara van med att plocka varor, men det va ju ett bra tagsen jag gjorde det.
Så min kropp är lite ovan :P Men bara man kommer in i rutiner igen så blire bra ^^

Aja

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0