Moving home again

Nu sitter jag här ny duschad och fräsch. det är väl ändå härligt?

Min soc tant har äntligen fattat detta, och jag får byta praktik plats! WIHOO. Hon har inte med saken aatt göra längre,utan nu är det af som gäller. Så det blir att leta sig en ny plats att underhålla sig med tills man ska börja studera. Det ända hon inte kunde garantera va om jag skulle få gå på soc under min studietid. Men det gör inget, går hellre på csn lån än att ha kontakt med dom puckona.^^

Jag är fortfarande typ döv på vänster öra, inte bra inte bra, så jag har sjukanmält mig idag och imorgon. Och på onsdag ska jag ringa o säga till att jag letar mig en ny plats. Ska ju ändå flytta hem igen då jag har närmre till Komvux från granloholm eftersom det ligger vid sjukhuset. Så jag har till och med gång avstånd om bussarna inte skulle kunna ta sig fram under vintern. Så bra!

Dessvärre vart min syster inge vidare glad över att jag skulle flytta hem igen. Jag vet att jag hade lovat att bo där som stöd under separationen med din pojkvän, Men vad kan jag finnas till för stöd när du sitter och pratar med han hela tiden eller åker dit och är med honom? Du säger att ni gjort slut men nu helt plötsligt vet du inte om du ska ta tillbaka han eller inte. Du måste förstå mig med i det hela. Men jag kan ju inte finnas där för dig om du inte kan visa framfötterna och verkligen "skilja" dig ifrån honom. Men du har tydligen problem med det oxå. Det störtsa av dina problem är nog ditt mobilpratande, du är så beroende av luren din att du inte ens tänker på  hur beroende du är. Jag tycker synd om dig! Jag vill inte bråka med dig för det har jag ingen större lust med. Men du måste acceptera att jag tänker flytta hem igen. Nåja,

Idag har det tvättats här hemma, jag och mamma tog en sväng ner till affären och handlade lite. Sen har jag bara tagit det lungt och gosat med katten min :') Vad som händer ikväll det får vi se.

Puss

Kommentarer
Postat av: Monica

Ursäkta madde men jag är inte i telefonen med han hela tiden som du påstår, Jag orkar inte bry mig om du flyttar eller inte, Finns andra jaa pratar med än han, och du ska inte säga så mycket du heller eftersom du sitter framför datan hela tiden, och angående mig o tobbe så ska du inte bry dig, jag gör som ja själv vill,

2009-10-27 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0