making me nuts

Nä Monica, jag orkar inte bry mig i ditt och hans förhållande till varandra, det är det ingen som orkar göra heller!
Om du vill få cancer av att sitta i luren 24/7 be my guest! Att jag satt alltid vid datan är ju delvis ditt fel som bara umgås med telefon och inte din syster. Inte ens vid middagar kunde du vara social med mig, utan det va bara telefon. DU ska vara glad att jag inte tänker länsa dig på allt jag införskaffat till lägenheten för då hade du stått tomhänt!


Jag skiter i resten förtillfället för jag har fullt upp med annat!

Kommentarer
Postat av: Monica

SLuta skriv massa skit om mig i bloggen, sluta vara så jävla omogen!, slutar du inte så kommer jag också börja skriva massa skit om dej

2009-11-11 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0