It's my life

Im a human and i need to be loved.


Jag tänkte berätta min anledning till att jag bloggar.

Jag använder min blogg för att kunna skriva om mig själv, vänner samt familj.
Skriver det som händer och sker i mitt liv, eller om bara allt känns piss
Har väldigt svårt för att kunna prata med mina föräldrar om hur jag mår och vad som händer och sker.
Så jag skriver av mig i bloggen eller pratar med mina vänner. Har haft hjälp från både skol kurator samt ungdomsmottagningen. Men jag tyckte inte att jag fick någon vidare hjälp så jag slutade med dem.
Lider även utav panik ångest, det är verkligen inte roligt alls. Men som tur är behöver jag inte äta några piller pga det.

Det är verkligen tur att jag har min blogg, för där kan jag skriva iprincip vad som helst!
Jag vet inte vilka det är som läser min blogg, jag har inte tvingat några att läsa om vad som händer i mitt liv.

Ni måste tro att jag är världens psykopat och måste ta in på psyket eller något, men så är det inte heller.
Alla vi har väl problem med något, ingen är ju perfekt precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0