Here it comes again

Jag vaknade mitt inatten av att jag blödde näsblod, och jag som inte blödit på en evigheter typ. :O
Skrev ofta i bloggen förut att jag blödde var och varannan dag från näsan :S Aja sjukt. Men tur va att jag inte blödde lika mkt som ja bruka göra, så jag behövde inte väcka monica ^^
Somnade iaf om sen men det tog en stund eftersom katterna levde rövare :P

Sen vaknade jag vid 7 av världens host attack, monica trodde ja stod o spydde där inne.
Men det var bara mina lungor som kom upp :) HAHA

Nåja, har ju fått två nya praktik veckor, som börjar på måndag men då ska jag vara på komvux för ett informations möte.

Förövrigt har jag en lång resa framför mig idag.

Tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0