Helgens gång

Jo, vi var ju härnösand igår och hälsade på syrran o jasmine.
Moster maggan följde oxå med så det vart jätte trevligt faktiskt.
När vi kom upp så fikade vi lite, sen drog vi till subway o käka där. chicken teriyaki <3
Med massa jalapenos på oxå :D MUMMA!
Efter det drog vi till Dollarstore och kollade lite o så. Sedan hem till Maria och rota :D Fick en massa saker faktiskt.

Åkte hem gjorde vi vid halv 6, skönt att komma hem.
Jag och mickis blandade dip och gjorde iordning chips o sånt som vi skulle ha till filmen vi såg "little miss sunshine" så gudomligt söt film.

Idag var jag och monica ut till kvissleby och hämtade lite mera saker.
Jag är inte frisk ännu så jag ska sjukanmäla mig imorgon, eftersom jag fick öroninflammation har vänstra örats trumhinna gått sönder så jag hör inget. Och jag vill inte praktisera med nedsatt hörsel direkt. =/
Ska även se till att byta praktik plats, vill verkligen inte vara där ute. Speciellt inte eftersom jag bestämt mig för att flytta hem igen. Men orsaken tar vi en annan gång.

Nu väntar jag på middag, vi ska äta fläsk kotletter med potatisgratäng. mums! :)
Sen ska jag hälsa på min granne som opererat sig, hon har gjort en gastric bypass.

Puss på näsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0