Fredags myyyyyyys

Först och främst vill jag gratulera Zerjan på sin födelsedag <3 Hoppas du får en trevlig dag baby.

Sitter nu i köket, min syster har hjälpt mig att bleka håret. Och det ska sitta i en timme.
Idag har jag inte gjort så mkt alls, bäddat rent i sängen städat och plockat ihop lite i mitt rum.va till affären förut och hämta ut mitt paket ja beställde :)

Imorgon ska vi till nolby jag och pappa, ska hämta hem lite av mina saker, som sängen tvn och några kartonger. Resterande får vi ta senare. Eftersom min farbror kommer upp från stockholm till gnarp ska han till sundvsall och hämta grejjer ute på alnö som han fått och eftersom det ligger på vägen dit så va han snäll och ställde upp och hämta sakerna. Sen på kvällen blir det även fest och sen krogen, Ska hem till Helena, en tjej som gick i min klass på gymnasiet, har sätt henne några gånger men inte umgåtts med henne, sen är det massa andra som ska dit som jag känner, så det kommer bli kalas kul :D

Ikväll äre idol som gäller

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0