FRAAAIGHDÄÄÄÄY :D

Fredagen är här, vilket innebär HELG!

Jag har nu snart bott i bushen 1 vecka. Trivs väldigt bra faktiskt. Bor granne med Linn och Igge samt deras son Fabian.

Det ända jobbiga med att ha bott där ute är att syrran har haft väldiga konflikter med sin pojkvän.
Jag tycker synd om henne. Jag förstår inte att hon inte kan inse att han är en gris.
Och jag är less eftersom jag bor där med henne att höra deras bråk/tjaffs hela tiden. Men hon verkar inte bry sig i vad jag tycker och känner om detta. Varför kan hon inte bara gå ut om hon ska bråka med han? :S
Vi måste ju kunna respektera varann. Och jag börjat tappa tålamodet snart. =// Nog om detta.

Sitter nu hos mamma, åkte hit iförmiddags, Monica skulle hämta sina glasögon, dom är jättefina. mötte maria o jasmine på stan dom ska bo hos mamma över helgen.Hon bor förtillfället i härnösand för dom håller på att renovera deras lägenhet. Tråkig, hon har inte bott där så länge och måste redan bo någon annanstans pga klantiga kvartersvärdar.

Tanken va även eftersom vi bestämde för 1 vecka sedan att lillasyster micaela skulle komma ut o va där med oss i helgen men monica har tydligen bestämt sig för att sova hos sin pojkvän.

Så jag får väl åka hem ensam då. Får väl umgås med Linn istället :) Men det gör inget, för hon är lika knasig som jag är :D.

Saknar faktiskt tjejerna in the n-hood rejält. =//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0