Feels like a funeral

Jag som trodde jag trivdes på praktiken, men där fick jagnäsan och hade rejält med fel.

Igår kväll när jag tänkte efter hur dagen hade varit kom jag fram till att den hade varit helt jävla värdelös.
Jag mena, jag vart bra bemött av chefen iaf, fick mina arbetskläder och gick in till fika rummet där han presentera mig för övriga kollegor. Dom vände blicken tittade på mig i 10 sekunder vände sig tillbaka och fortsatte att fika, inte en enda kotte tog tillfället i akt att hälsa mig välkommen lr så. Det va typ ingen som pratade med mig under hela dagen förutom dom två tjejer jag plockade varor med. Men jag mena, det jobbar inte så många ungdomar där ute, utan alla är typ medelålders.. :| Mycket svårt att försöka smälta in då. Man ska väl ändå känna sig välkommen eller? Det var precis som att man kom in på en begravning.

Om man ska gemföra hur jag blev bemött på Ica i nacksta när jag började praktisera där så ska kollegorna där ha en stjärna i himlen, alla hälsade mig välkommen, alla pratade med mig och så. Och jag kände mig som en i gänget lixom.


Jag ska ringa dom imorgon och tala om att jag inte tänker komma tillbaka.
Sjukanmälde mig imorse då jag inte va någe kry alls för fem öre. snoret rann bara jag frös som en tok och likblek i ansiktet.

Är förövrigt sjuk, eller förkyld kanske man ska säga. Så nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, pappa kom och hämta mig o syrran, det är förkallt i lägenheten så man kan inte vara där trots att vaktis va där och mätte värmen och han sa att vi hade mellan 23-26 grader varmt men ändå frös man. mamma och pappa har 21 grader och här svettas man. :S SJUKT!

Aja.

Åker hem igen på fredag då vi har tvättstuga först på morgonen.
tack till Linn och Igge som tar hand om våra katter tills dess <3

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nathalie N

Låter inte roligt du :(

2009-10-06 @ 14:26:55
Postat av: Pia

Tack tack! <3 :D

Ja men skämtaruuu, tiden bara rusar förbi en. Haha ^^

2009-10-08 @ 23:53:11
URL: http://pialouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0