Det är dax för fredags mys

Idag har jag inte gjort så mkt alls. Mestadels gosat med Gizmo och suttit vid den förbannade datorn.
Skulle egentligen gått ut ikväll men då jag fortfarande är sjuk och äter antibiotika så stanna jag hemma.

Är så grymt sugen på något gott men vet inte vad! ja blir galen.
Maria o Jasmine har varit här och hälsat på några timmar, det var trevligt och imorgon ska vi till härnösand och hälsa på dom, coh bland annat äta middag med dom :) Kommer bli riktigt mysigt.

Marre fyller även 19 år idag så grattis på födelsedagen <3.

Vet inte hur jag ska göra med min praktik, ska ju flytta hem igen då jag ska börja studera i november och eftersom mina päron nästan bor granne med sjukhuset så har jag gångavstånd om bussarna skulle krångla. Jag mena, bussarna från kvissleby går ju inte så ofta precis. Och så får man kliva upp ännu tidigare än vad man egentligen behlver göra. Så jag ska höra mig för med Marianne och kolla om hon kan hjälpa mig hitta  en annan plats närmare stan eller så fixar jag en egen.

Jag och mickis sitter och väntar på att Idol ska börja med. ^^
Aja,

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de som driver moiettu

Ha en bra kväll! :)

2009-10-23 @ 20:21:14
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0