Could it be worse?

Jag vet inte vad felet är på mig :S
Jag hostar,hostar,hostar som en dåre. Rösten den kommer och går.
Har druckit te, knarkat halstabletter, knaprat noskapin och hostmedicin cockselana som dessutom innehåller morfin för att bedöva. Likförbaskat hostar jag så pass jävla mycket att det gör ont i magmusklerna så att det sträcker sig till revbenen. Vad kan det vara? Lunginflammation? :S Måste kolla upp det när jag kommer hem till sundsvall.
Men jag lever, det är väl huvudsaken?

Igår var det ju utgång, vi drog till chaplins bar, där vi satt och drack lite. det var ju billiga priser till 11 så man klagar ju inte. vi drog hem med tunnelbanan vid kvart över 10 o va hemma 11 drygt, raka vägen bums i säng.

Idag vaknade jag 11. JAG FICK SOVA UT! Och skönt va det som fan.^^
Pappa skjutsade ut mig och syrran till ica maxi haninge så hon fick handla lite granna
Snart blir det mat här. Älskar farmors mat. Idag ska hon laga kyckling med ris o sås. MUMMA!

Vi ska även se klart filmen som ja o syrran började kolla på som vi somna till ganska fort :P Fast att den är bra.
Aja

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0