Bara en massa idioti!!

Tänka sig vad less man kan bli på sin egna soc handläggare. fyfan!
Hon måste seriöst göra allt för att jävlas med mig! Jävla kärring. Henne ska ja byta bort imorgon. :@

Hon har inte gjort något annat än att jävlas med mig. VAD har jag gjort henne?
Ett exempel är att hon hotar med att dra in mina pengar om jag inte går på praktik platsen jag inte trivs på.
usch jag hatar dig!

Idag har jag ingen röst. och ju mer jag pratar desto sämre blir den. :S
Och det blir troligtvis ingen stockholms resa för min del på ondag pga detta jävla krångel!
Jag önska ja slapp skiten med ett jobb. lr börja plugga igen.men eftersom det är folk som står i kö för att komma in på komvux så ligger jag rejält långt ner på listan =///

Neh fyfan alltså!
/
En jävligt irriterad madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0