Back in the bush

Är nu hemma i Sundsvall, fast hemma hos mina päron då.
var på Komvux igår på studieinformation. Jag börjar i slutet av november början av december
det ska bli så jävla roligt. Får gå i samma klass som Sabina, någon som jag känner iaf. Så det kommer bli ap bra.


Ska till läkaren idag och kolla mig, har ju fått någon influensa men vilket vet jag inte ännu, inte svininfluensan iaf.
Igår kväll fick jag även ont i vänstra örat. Som trumhinnan sprack på förut, Så jag har öron inflammation med.
Det lutar åt sjukskrivning iaf. Jag har varit riktigt sjuk 1 vecka nu. Inge roligt alls! :(
Och det lär ju minst ta 2 veckor till innan jag är helt frisk.

Efter vårdcentralen ska jag åka hem till kissarna, men åker hem till pärona imorgon igen. Mamma tycker jag ska vara hos dom medans jag är sjuk så dom kan hålla uppsikt över mig. Har haft det väldigt jobbigt nämligen. =/

Nåja, nu dör mitt laptop batteri så det blir update ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0