UPDATE

Ojj, förlåt för mitt dåligt uppdaterande. Har inte glömt bort bloggen har bara inte vetat vad jag ska skriva i den. :P

Men jag kan ju berätta lite iaf.

Ihelgen var jag och sabina samt 40 konfirmander på läger i Bispgården. För er som inte vet ligger Bispgården drygt 9 mil från sundsvall rakt ut i buschen. Ända affären vi hade där var macken som låg nedanför där vi sov.
Ganska roligt faktiskt. Men konfirmanderna tog kål på en. Sena nätter och tidiga mornar. Vilket även dom fick känna av. Som sagt jobbar jag som ung ledare, men fick ingen egen konfa grupp så jag är stand in för den som behöver ha mig. Hoppas på att få följa med till Åre. Åka lite i backen och njuta av snön. nog för att jag hatar snön men så länge den befinner sig i fjällen är det mysigt faktiskt. :)

Dagarna går och om 1 månad är det julafton, tänka sig. Julen kommer eventuellt firas nere i Gnarp där min farbror och hans tjej köpt ett stort jävla hus. Jag hoppas verkligen på det. För släkten från söder skulle även dyka upp. Och att fira jul med tjocka släkten har jag längtat efter. Dock finns det dom i min familj som inte riktigt har bestämt sig om dom ska med eller inte. TRÅKIGT tycker jag, för om dom inte följer med så åker vi inte ner och då missar vi stor firandet. Tycker det är synd att det ska drabba övriga 5 personer i familjen. Men jag hoppas på det bästa och att dom följer med.

Var på stan idag med Emilia, vi snacka lite skit, åt och shoppade, iallafall jag, 2 linnen ett svart och ett rött, samt en rosa tunika, allt från Gina tricot. Sen en julstjärna som man har i fönstret och en röd blomma att ha i håret från guldfynd. Det var väldigt trevligt faktiskt.

Se där, jag fick ju till lite iaf, men ska inte skriva för mkt för då kanske ni nyfikna inte orkar läsa.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0