The show must go on

Ska väl börja gratta min far som fyllde år i fredags, Andrijana som fyllde 16 år igår. Och Jasmine min syster dotter som fyller 5 år idag.
Det är även farsdag idag, så grattis till det oxå pappsen.
har inte hänt så mkt, men tänkte att jag måste skriva något iaf.
Idag var jag ut till Nolby och hämtade hem mina kartonger o lite annat. Usch längtar verkligen tills jag får min säng.
Det är inte skönt att sova på en luftmdrass trots att den är 60 cm hög. Har även plockat ihop lite i rummet. Men det blir bättre så fort jag får hit mina stuff.
Förövrigt saknar jag maee hur mkt som helst! Likaså med Emilia och Johanna, VI MÅSTE SES FLICKOR!
Min mobil telefon fungerar inte, det är problem med mitt abbonemang, men ska ringa dom imorgon och se om dom kan fixa skiten åt mig, det suger o vara utan lur. =/
aja, tror ja ska relaxa med ett varmt bad sen :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0