Orkar inge mer

ibland måste man släppa taget om någon man håller kär.
Jag vet iallafall att det är något jag måste göra fast jag inte vill.
Men jag känner på mig att det inte kommer bli vi, endast i mina drömmar.
Jag orkar inte mera, jag orkar inte vänta, jag orkar inte slösa mer känslor på dig.
Jag orkar bara inte. Mitt mod och hopp har stått för länge.
Nu måste jag verkligen låta dig vara.
Men det är inte lätt när det är svårt.
Tro mig jag kommer må helvete dåligt,
Men med tiden läker alla sår va? Jag hoppas det.
Det kommer inte bli lätt, men jag får ta steg för steg.
Bara så du vet kommer du alltid finnas i mitt hjärta.
Föralltid ska jag gömma dig där.
i will always love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0