Nu börjar saker och ting förändras.

Igår var jag på komvux, träffade studievägledaren. Det gick hur bra som helst.
Jag har ansökt och har en garanterad plats, vilket känns så jävla underbart.
Börjar den 13 Januari 2010 :D

Mailade min soc tant, trodde ja skulle få världens utskällning  så jag hade förberett mig på vad jag skulle säga.
Jag vet inte om hennes klimakterie period är över för hennes del. Men hon skällde inte, hon tyckte jag envis bara.
Har fått min vilja igenom och jag ska börja studera. Äntligen börja saker och ting ändra sig. :D.

Okej, allt är inte fit for fight, men det kommer väl snart hoppas jag ^^

Idag kom sabina hit, vi har fixat lite inför helgens konfirmandläger vi ska till Bispgården med dryga 40 konfirmander. Jag är ung ledare så jag har hand om konfirmander. Jag har inte fått en egen grupp men står som reserv iaf. Men det kommer bli skitroligt eftersom jag få va med sabina :D <3 aaanyyyyyhow.

Nu blir det desperate housewives.


Those days are gone, and I want you so much
The night is long and I need your touch
Don't know what to say
I never meant to feel this way
Don't want to be
Alone tonight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0