katt eller hund?

Jag har ingen katt, utan jag har en hund.
HAHA, Ja min katt Gizmo är en hund vid vissa tillfällen. Jag ska berätta för er.

När jag kastar iväg en boll ut i hallen springer Gizmo efter den, plockar upp den med munnen springer till mig och lägger den i min hand och jag gör om samma sak igen lika så Gizmo. Och när han lekt så mkt så sitter han med munnen öppen tungan hänger ut och flåsar, PRECIS SOM EN HUND!. Men han är go som fan på kvällarna, då agerar han katt. För hundar kurrar väl inte? :P

Mjo, piss väder ute, va på stan idag och jaga skor, tror ni ja hitta några? Nää. Vad fan har hänt med årets sko mode? :S Kom iaf hem med ett nytt diadem då mitt gick söndert för ett tagsen, beställde ett från hm men när ja får hem de så äre trasigt, men ja palla inte byr mig i o skicka tillbaka de. det kostade inte mkt direkt.

Dom hade lovat snö idag, har ni sätt den? Inte jag heller.
Nåja.

Ska träffa Sabina ikväll <3 Puss på de ni!

Kommentarer
Postat av: MAEEE

skönt att du har bytt text snitt :D

2009-11-07 @ 16:01:09
URL: http://chillnanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0