Jag blir fan knäpp på detta!!!

Imorse var jag på möte med min handläggare fån soc samt handläggaren på af för att få saker och ting utredd.
Vi kom överrens om att jag skulle leta mig en ny praktikplats tills jag ska börja studera.

På komvux i den grupp jag ska läsa i är det 17 personer som står i kö för att få börja i december.
Min handläggare från soc var i kontakt med dom på komvux och enligt  henne finns det ingen plats för mig att börja ens i december. jag blir fan knäpp på detta! Det positiva va att jag fick börja studera för handläggaren på af, bara hon får veta när jag börjar och så.

Men det är väl allt bra sjukt? jag har fyllt i ansökan och allt för att få börja i december och så händer detta?
Jävla fanskap alltså! Nu får det vara nog, så som ni håller på blir man fan psykisk störd alltså!

Inte nog med det har jag en jävla mensvärk som plåster på såren. Gud vad livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0