Trött tjej

Vad är det med mig? Idag har jag haft en knepig dag :S
Har inte mått bra i kroppen, började med att jag vaknade halv 1 idag? Mamma fick fnurra på mig eftersom jag somnar så sent på nätterna. Har vänt på dygnet lite. IAF håller mig vaken till 4 typ slår på en film efter att jag ätit middag, ser mig igenom nästa hela filmen innan jag lyckades somna och sov till halv 8 nu till kvällen :S

Min kropp känns hur utsliten som helst av att inte göra något alls?
så otroligt less på att bara gå hemma, men snart får jag äntligen börja i skolan :D
UNDERBART! Jag trodde jag skulle få papprena från skolan idag, för jag hade mailat dom på komvux o frågat när papprena kommer, och dom sa denna vecka, det är fredag imorgon så jag hoppas verkligen dom kommer imorgon.

Syrran från stockholm kommer hem imorgon oxå, jag har saknat henne AP MYCKET! Så det ska bli en massa trevligt faktiskt. Vet inte vad jag ska göra ihelgen, men vi får la se.

Och till nyår? INGEN ANING, ingen kommer vara hemma typ, så jag lär väl spendera detta år med att sitta hemma som dom två senaste åren. Jag hoppas någon vill hitta på nåt iaf :))) Känner mig på värsta partyhumöret lixom :D

Aja

Tjingeling

Bjuder på en bild från onsdagens julavslutning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0