HIGHER

I torsdags träffade jag emilia på stan, vi luffa runt sen drog vi hem till henne. Vi gjorde inget speciellt, bara chilla.
Likaså på fredagen, men drog hem tidigare då jag lovade syrran o se idolfinalen med henne. Och min favorit, erik vann ju såklart! Så jag satt och skrek för kung och fosterland hemma. HAHA. Låten Higher som Erik sjöng så jävla underbart gav mig ståpäls till duga. han har en sån jävla röst killen! fy alltså Och jag har gått sjungit på låten ända sen dess.

Lördagen vart det bara att vara hemma och chilla, var ganska seg den dagen. Men vi var på middag hos grannen vilket va jävligt trevligt, vi käkade lasagne. massa gott, sen vart man bjuden på både shot's och cider :)

Sen låg jag och kollade på bilar med syrran, men honar ringde och tyckte jag skulle komma till dom så då gjorde jag det, och MASSA TREVLIGT VAR DET! Vi tittade på foton, kollade film. tyckte synd om jossan som knappt kunde hålla ögonen öppen för hon va såå trött. Men hon vart lite piggare sen tror ja? och honar visade klipp på youtube om saddam. Vilken åsna han va egentligen, ryckten säger att han fortfarande lever, inget skulle förvåna mig om det. iaf pallrade mig hemöver vid 00.30 typ? gick jävligt försiktigt hem då de va skridskobana ute. usch säger jag bara.

Idag söndag drog jag med syrran och grannen till birsta, men sen dök honar upp så jag hängde med han istället, orkade inte springa i massa affärer så vi gick runt bara och inväntade idolerna, 3 av dom iaf, tove, reza och karolina. damn vilken röst både tove och reza har! Den 27 december ska både erik o calle dit så då ska jag dit det är ett måste!! Har även köpt hårfärg, så syrran kommer hit och fixar mitt hår imorgon :D WEEI! aja,

Under kvällens gång lyckades jag somna och sov 1 timme. BRA DÄR! så nu är jag typ jättepigg ^^ HAHA får skylla mig själv. Så jag lär nog bli vaken ett tag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0