BAOWCHICHABAOWAOW!

Sämsttjej89 känner ni henne?

Det är hon som glömmer bort att uppdatera sin blogg om hennes meningslösa liv.^^

Sen jul har allting flytit på, har mest varit med Jossan&Honar bara för att dom e så roliga att umgås med.
Har inte varit så mkt med min syster som kom o hälsa på från sthlm. =/ skäms på mig, men jag kände att jag inte hade någon större lust till att bara sitta hemma heller.

Jag och jossan o lilla Meya va på birsta i söndags då kollade vi in calle och erik från idol som va där. Men vi kollade ju sjävklart in erik, HAN E JU FÖR SNYGG! och satan vilken röst karln har. ouff, vart alldeles knäsvag när jag hörde honom. Låten higher som han sjöng där har jag på film och den kommer upp på bloggen inom kort faktiskt :)

Vi har varit lite överallt faktiskt, :) sjungit singstar , pratat skit och bara haft det trevligt.
Idag va vi på stan för att fixa in lite prylar inför morgondagens nyårs afton som vi skall fira ihop. Jag, Jossan,Honar och Therese. Första nyåret för min del där det blir fest. Spännande, haha :D ni måste ju tro en massa om mig nu som inte festat på nyår. Men helt ärligt har jag inte haft varken ork lr lust till att göra det. Men nu så.

Känner mig värsta party sugen med dessutom. =D Så det kommer bli kul.

Jag har gett mig själv nyårslöften som JAG SKA HÅLLA! bland annat ska jag börja motionera/träna, ta mer initiativ och ta vara på saker och ting medans man har chansen till det och framförallt inte GE upp mitt pluggande som kommer att ske. Har ni några löften?

Jag önskar er allihopa ett trevligt nyår och att ni får en bra dag/kväll/natt.

Nu ska ja se film.

säg aldrig; jag älskar dig, ifall du inte menar det, prata aldrig om känslor om dem inte finns där. ta aldrig min hand, om du ändå kommer släppa den. säg aldrig att du ska, ifall du inte planerat, titta aldrig i mina ögon, om allt du säger är lögn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0