Back on track

Nu kom det dära kanske efterlängtade inlägg.
Senaste tiden har det inte hänt så värst mycket, förra veckan på fredag var jag på stan först med emilia, vi satt och fikade på charm, sen kom min goda vän honar och fikade med oss, Johanna kom oxå efter en stund.

Vart hembjuden till Honar och Jossan, samt lilla Meya. Deras lägenhet är hur fin som helst. Iallafall vart jag bjuden på mat där, sen på kvällen vart det Idol!!! Och det var jävligt trevligt.

På lördagen var jag hem till Honar och Jossan igen på inflyttningsfika. :) Massa människor som såg hur trevliga ut som helst fast jag inte pratade så mycket med dom. Men det var oxå väldigt trevligt.

Under veckans gång har jag känt mig lite halv krasslig, det har kommit till och från, Har mest varit hemma, men det vart även en sväng ut till ikea med mina 2 systrar och pappa.

Igår träffade jag Emilia och Johanna på stan, vi gick runt ett tag och sen drog vi hem till Johanna och hade det as trevligt. Dock kom inte Malin dit, synd och tråkigt faktiskt, hade sett fram emot att få träffa henne. men det kommer fler tåg ;) Kom hem från Johanna 3 inatt och somnade 4, klev upp halv 12. SKÖNT!

Och under dagen har jag inte gjort så mkt. Mest softat och så. Hoppas på mer action under kommande vecka, Bland annat hoppas jag på att få papprena från komvux så jag kan ta itu med csn ansökan. har även sökt lägenheter idag :D men om jag får någon är en annan femma. Men jag ger inte upp :)

Later

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du får gärna komma fler gånger :D<3

2009-12-08 @ 19:54:52
URL: http://meyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0