2 dagar kvar!

Nu är det bara 2 ynkla dar kvar tills den där dagen kallad julafton, Denna jul är något jag har sett fram emot eftersom vi ska ner till Gnarp och fira med stockholmarna. :) Kommer bli underbart kul!

Det kommer vara ungefär 20 pers :D, tanken var att det skulle bli en övernattning oxå men vi får se.

IAF, så har min älskade syster kommit upp från stockholm det gjorde hon i fredags så hon har varit här 1 vecka snart. :) Men hon blir dock inte kvar här tills nyår. Men det gör inget då jag ska fira nyår med Honar och Jossan, KOMMER BLI AS ROLIGT!


Senaste tiden har det inte hänt så mkt, fick mina komvux papper i fredags och syrran hjälpte mig med csn ansökan så den är inskickad och klar.

Imorgon blir det bio, vi ska se new moon! Som jag har längtat på att få se!!!!!
Aja

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0